Nieuw: nu ook VVD-app, met inzicht in belang en taken provincie

“Wat heeft de VVD voor de Provincie Utrecht gedaan” is vanaf heden te bekijken op onze website én in een app!

Tijdens de succesvolle campagne aftrap op woensdag 25 februari in het Nationaal Militair Museum in Soesterberg heeft VVD lijsttrekker voor de Provinciale Staten, Arthur Kocken, in aanwezigheid van onder andere minister Stef Blok de speciale webpagina http://vvdpsutrecht.nl/op-de-kaart/ onthult. Kiezers kunnen zo heel duidelijk op de Provinciekaart zien wat de VVD in de afgelopen vier jaar heeft neergezet en wat er in hun gemeente is veranderd/gaat veranderen, middels een klik op een piketpijltje.

Campagneleider Yvonne Bottema presenteerde aan het eind van de avond nog een noviteit. Voor het eerst in Nederland is een verkiezingsprogramma als app beschikbaar: VVD Koersvast! Dit is de vierde wijze voor de kiezer om kennis te nemen van het VVD-programma: via de campagnewebsite, de te downloaden versie in pdf, de luisterversie en nu dus voor smartphones in de app-stores.

Lijsttrekker Arthur Kocken: "De VVD vindt het belangrijk dat inwoners kennis kunnen nemen van wat we beloofd en bereikt hebben, waar belastinggeld op is ingezet. Dat wordt nu op de website zichtbaar. Mensen kunnen zien wat de provincie voor hun eigen omgeving betekent. En met de app erbij kunnen mensen wanneer en hoe het ze zelf uitkomt kennis nemen van ons programma. Dat past bij een partij die zich in de afgelopen jaren zo heeft ingezet voor innovatie."