Ook in de provincie Utrecht doet de VVD wat nodig is!

Een vrij, veilig en welvarend Nederland; dat is wat wij willen. U toch ook? Op woensdag 15 maart a.s. gaat Nederland weer naar de stembus voor de Provinciale Staten- en Waterschapsverkiezingen. Ook wij; de inwoners van onze prachtige en diverse provincie! Om de provincie Utrecht zo mooi te houden en in de toekomst nòg mooier te maken heeft de VVD een concrete aanpak.

Deze plannen delen wij graag met u. Daarbij stellen we u ook voor aan onze lokale (Utrechtse Heuvelrug) kandidaten Maria, Somaye, Edward, Baerte en Ronald die zich met hart en ziel gaan inzetten binnen de Provinciale Staten en Waterschappen van de provincie Utrecht.

Zodat de belangen van alle inwoners binnen onze gemeente op provinciaal niveau worden behartigd; van jong tot oud, van doeners tot denkers, van werknemers tot ondernemers.

Want bij de Provinciale Statenverkiezingen kiezen we het bestuur van onze eigen provincie Utrecht. En de provincie beslist over grote onderwerpen die ons allemaal raken en dichtbij zijn, zoals woningbouw, verkeer, landbouw en natuur. Juist daarom is het belangrijk om ook bij deze verkiezingen je stem te laten horen!

Wist u trouwens dat in mei van dit jaar ook de nieuwe Eerste Kamer wordt gekozen? Dit doen de leden van de Provinciale Staten. Dus indirect bepaalt u door uw stem in de Provinciale Statenverkiezingen van 15 maart a.s. ook wie er in de Eerste Kamer en dus in de landelijke politiek komt.

Op wie stemt u bij de verkiezingen van 15 maart a.s.?

Wij vertellen u graag welke plannen de VVD binnen de provincie Utrecht heeft. Dit doen wij op alle social media kanalen en onze eigen website tot aan de verkiezingsdatum. Met onze koffiekar zijn we bijna al onze dorpen geweest en zijn we op zaterdag 11 maart in Amerongen.