Heuvelrugger van de MAAND Januari: Lex Halsema

De Heuvelrugger van de maand Januari is Lex Halsema. Evert de Boer ging samen met Tim Rooijakkers op pad met een mooie oorkonde, en een bos bloemen om Lex te verrassen. Lex is zeer actief in Maarn en daarom een zeer terechte Heuvelrugger van de Maand! We hebben de volgende tekst op zijn oorkonde geschreven;

Lex Halsema

Lex Halsema zet zich met een ongelooflijke gedrevenheid in voor onze prachtige gemeente en dan in het bijzonder voor Maarn. Veel inwoners kennen Lex vanuit zijn activiteiten voor de Lions Maarn-Maarsbergen. Daarnaast is hij lid en vicevoorzitter van de RVC van de woningbouwvereniging Maarn. Hij was initiatiefnemer van de zorgcoöperatie Maarn en bestuurslid van het gezondheidscentrum Maarn.
Kortom: Lex is zeer actief in het mooier en leefbaarder maken van onze gemeente. Alsof hij daarmee nog niet genoeg te doen had,sprong Lex ook in de bres voor het behoud van de ontmoetingsfunctie in Maarn als voorzitter van de stichting Dorpshuis De Twee Marken en aanjager van het MFA-project, zodat alle inwoners en verenigingen een mooi en centraal ontmoetingspunt kunnen behouden.

Wie verdient er volgens u nou ook een pluim voor haar of zijn werk in de gemeente?
De definitie om in aanmerking te komen;

Een inwoner of ondernemer die zich inzet voor een beter samenleving en zo bijdraagt aan een mooier leven in de gemeente Utrechtse Heuvelrug.  Iemand waar we met recht trots op kunnen zijn.

U kunt mensen aanmelden via Thmg.rooijakkers@gmail.com