Mantelzorgers verdienen een bloemetje

In de week van 4 tot 10 november vieren we in de gemeente Utrechtse Heuvelrug de Week van de Mantelzorg. Het doel van deze week is om mantelzorgers te laten merken hoe belangrijk het is dat zij er zijn en dat ze gewaardeerd worden, ze worden dan ook deze week bedankt voor hun inzet.

Voormalig VVD-raadslid Franca Kerstens begon in 2018 met het in de bloemen zetten van een aantal mantelzorgers in onze gemeente samen met toenmalig commissielid Tim Rooijakkers. Tim zet deze traditie graag voort dus wie verdient er nu volgens jou een bloemetje vanwege de inzet als mantelzorger?

Mail ons met de naam en het adres van de mantelzorger uit de Utrechtse Heuvelrug die volgens jou een bloemetje verdient en geef aan waarom ze het verdienen. Ons raadslid Tim Rooijakkers zal dan samen met Jacques Maas een ronde maken op 10 November kris kras door onze gemeente om mantelzorgers nog eens extra in de bloemen te zetten.

We hebben 10 mooie bossen bloemen te vergeven dus geef het snel door via het volgende emailadres; Thmg.rooijakkers@gmail.com

Benieuwd naar wat er vanuit de gemeente wordt georganiseerd?

Zie; http://www.samenopdeheuvelrug.nl/mantelzorgers/week-van-de-mantelzorg_49635/