VVD maakt verkiezingskrant toegankelijk voor mensen met visuele beperking

De VVD Utrechtse Heuvelrug heeft haar verkiezingskrant in braille vertaald en in grootschrift laten afdrukken. Vandaag werden beide door onze lijsttrekker Rob Jorg en Tweede Kamerlid Sophie Hermans aangeboden aan Sabine Muijrers, directeur van Bartimeus Wonen, in aanwezigheid van de cliënten in Doorn. Muijrers roemde het initiatief en noemde het "het goede voorbeeld".

Na de aanbieding kregen we een rondleiding langs de verschillende afdelingen van de dagbesteding. Prachtig en indrukwekkend om te zien hoe deze groep mensen ondanks vaak meerdere beperkingen zich met aanstekelijk enthousiasme stort op houtbewerking, bakken, beeldhouwen, auto's poetsen en meer. Met fantastische resultaten!

Naast Rob en Sophie waren vandaag ook Jude Van Roy en Jorrit Linders (de nummers 2 en 3 van onze lijst) en Tjarda Struik (kandidaat-raadslid voor de VVD in Zeist) aanwezig.

Wilt u, of iemand in uw omgeving, ook een exemplaar ontvangen van de verkiezingskrant in braille of grootschrift? Laat het ons weten door contact op te nemen met Jude Van Roy!