Liberale vijftigplussers, dit bericht gaat u aan!

Binnen de VVD is het seniorennetwerk heel actief. We komen zeker eenmaal per twee maanden bij elkaar in het Provinciehuis. De eerstvolgende meeting is vrijdag 19 januari Ik zou u bij deze van harte willen uitnodigen voor deze bijeenkomst. Want het is belangrijk dat wij juist uw belangen goed binnen het seniorennetwerk behartigen.

Op de agenda van het overleg van 19 januari staat onder andere de bespreking van het ‘tien-punten plan’. Tien punten die we aan u willen voorleggen met de vraag ‘zijn dit nu de meest belangrijke punten voor senioren?’. Het is belangrijk dat we daar met elkaar naar kijken omdat deze punten ook onze speerpunten voor de komende kabinetsperiode zullen worden. Uw inbreng neem ik daarom graag mee naar het Coördinatorenoverleg seniorennetwerk dat plaats zal vinden met onze VVD – Tweede Kamerleden. Mag ik u vragen te kijken naar het 10-puntenplan en uw inbreng daarop aan mij doorgeven. Dat mag via fdtmkerstens@gmail.com.

En uiteraard hoop ik u vrijdag of anders op een ander moment te zien in het Provinciehuis voor onze netwerkbijeenkomst.

Franca Kerstens - VVD Utrechtse Heuvelrug