13 januari Dorpsbezoek Doorn

Zaterdag 13 januari stond voor VVD Utrechtse Heuvelrug in het teken van Doorn. Eerst zijn onze kandidaten bijgepraat door omwonenden van de Marinierskazerne. Zij zijn bezorgd over het participatieproces en over de inhoud van de plannen zoals die nu voorliggen: over het aantal woningen, de bouwhoogte en de verkeerstoename. Ter plaatse kregen we een toelichting op hun ideeën. Constructieve groep bewoners, positief gesprek gehad. We hebben en houden nauw contact de komende tijd.‬

‪Vervolgens vertelden omwonenden en ouders van De Kameleon ons meer over hun ideeën voor de omgeving van de school. Over buitenspeelruimte, veilig oversteken en parkeerruimte. 's Ochtends en 's middags telkens bijna 150 auto's door de wijk; hoe organiseren we dat met z'n allen?

Daar denken we graag over mee. Wordt dus vervolgd.‬‪Wil je VVD Utrechtse Heuvelrug wat meegeven voor de komende periode? Zoek dan contact met Jorrit Linders (jorrit@vvd-uh.nl), nummer 3 van onze kandidatenlijst en woonachtig in Doorn. We gaan graag in gesprek!