12 januari fundraising dinner, campagne aftrap en nieuwjaarsborrel in Overberg

VVD Utrechtse Heuvelrug organiseert 12 januari de campagne aftrap voor de gemeenteraadsverkiezingen. Voorafgaand hebben we een fundraising dinner en afsluitend de nieuwjaarsborrel, alles lekker compact op één avond zodat er extra veel tijd is om met inwoners in gesprek te gaan, de straat op, in Utrechtse Heuvelrug‬.

Fundraising dinner‬

Het 3-gangen diner bestaat uit een welkomstdrankje, een keuze uit 2 gerechten per gang en een drankje per gang. Dit voor slechts 55 euro per deelnemer, waarvan 15 euro bestemd is voor de campagnekas. Tijdens het diner hebben we een leuke loterij waarbij mooie prijzen te winnen zijn. VVD-erelid Ivo Opstelten,  en Tweede Kamerlid Dennis Wiersma zullen tijdens het diner aanwezig zijn.

• ‪18:00 uur Inloop‬
  • 18:30 uur Aanvang diner‬
  • 20:45 uur Einde fundraising dinner‬

Voorgerecht