Rob Jorg lijsttrekker VVD Utrechtse Heuvelrug

Het bestuur van VVD Utrechtse Heuvelrug is trots en verheugd Rob Jorg te presenteren als lijsttrekker voor de verkiezingen van de gemeenteraad in 2018.

‘Nadat Rob in 2014 tot raadslid werd verkozen, heeft hij als fractievoorzitter samen met de huidige fractie veel bereikt’, aldus voorzitter Edward Lind. ‘Zo heeft hij ervoor gezorgd dat het hoge schuldenniveau van de gemeente nu aandacht krijgt. Robs kwaliteiten blijken ook uit zijn verkiezing tot raadslid van het jaar 2015.’

Rob voelt zich vereerd door de voordracht. ‘Het is een bijzondere eer en een mooie uitdaging om de VVD-kar te mogen trekken bij de verkiezingen van 21 maart 2018. Ik zal me maximaal inzetten voor een liberale gemeente Utrechtse Heuvelrug. Ik wil het beste voor wonen, werken en leven in onze mooie dorpen middenin de natuur’.

Rob woont 24 jaar in Driebergen, is getrouwd en heeft drie kinderen. Hij fietst en loopt graag hard op de Heuvelrug.

De VVD heeft op dit moment 5 van de 29 zetels en heeft geen wethouder in het huidige college. De VVD-leden kiezen hun lijsttrekker op 24 oktober. De overige kandidaten worden gekozen op 21 november.