Tim Rooijakkers nieuws commissielid VVD

Tijdens de raadsvergadering van 3 Juli 2017 heeft de gemeenteraad van de Utrechtse Heuvelrug de 26-jarige Tim Rooijakkers benoemd tot commissielid. Tim Rooijakkers zal namens de VVD Fractie het woord voeren over onderwerpen als economie en gemeentelijke dienstverlening.

Tim is al enkele jaren politiek actief voor de VVD en was eerder commissielid in de gemeente Deurne. Na zijn verhuizing naar Overberg heeft hij zich aangesloten als fractieondersteuner bij VVD Utrechtse Heuvelrug.

In het dagelijks leven is Tim General Manager van Landal Amerongse Berg te Overberg.

Rooijakkers: ‘ik ben vereerd dat de VVD-fractie mij voorgedragen heeft als commissielid. Dit zie ik als een mooie kans om als jongere een bijdrage te leveren aan de gemeentepolitiek. Vanuit mijn onderwerpen zal ik er op toezien dat de gemeente zich inzet voor een goed ondernemersklimaat en een gezonde lokale economie! De gemeente vertelt ondernemers niet hoe zij hun bedrijf moeten runnen, dat weten ze zelf het beste. Ondernemerschap stimuleren doe je door ondernemers de ruimte te geven. De VVD wil dan ook minder (overbodige) regels, snelle en makkelijke vergunningsprocedures en vooral geen overbodige rompslomp.

VVD-fractievoorzitter Rob Jorg: “Het is mooi dat Tim ons team komt versterken”. Als liberaal vinden we het belangrijk om een frisse en kritische blik op zaken te hebben en daar kan Tim ons zeker bij helpen. Ook is het belangrijk dat we ons inzetten op verjonging van onze fractie. Wilt u in contact komen met Tim Rooijakkers? Hij is te bereiken op thmg.rooijakkers@gmail.com