Informatie- en discussieavond Centrumplan Driebergen op dinsdag 7 februari 20.00 uur Brand & van Zanten - Driebergen

Dit voorjaar wordt door de gemeenteraad het bestemmingsplan “Centrum Driebergen” vastgesteld. De VVD Utrechtse Heuvelrug wil voorafgaand aan dit besluit de lange termijn visie voor het centrum van Driebergen bespreken met de inwoners en ondernemers van Driebergen. Op dinsdag 7 februari wordt hiervoor een informatie- en discussieavond georganiseerd.

Op dinsdag 7 februari wordt hiervoor een informatie- en discussieavond georganiseerd. Het eerste deel van de avond wordt u geïnformeerd over:

• De laatste ontwikkelingen bij de bestemmingen van Driebergen

• Voorwaarden voor het centrum: functies en grenzen.

• Rol van de gemeente. Flexibiliteit versus Bescherming.

• Trends in centrumontwikkelingen en de vertaling hiervan naar het centrum van Driebergen

Deze informatie wordt u aangereikt door Joost Nicasie (Areaal Advies), Rob Jorg (fractievoorzitter VVD UH) en Peter van der Zee (raadslid VVD UH).

Vervolgens gaan we graag in gesprek met alle betrokken inwoners en ondernemers om scherp te krijgen wat er leeft en welke behoefte er bestaat. Deze input neemt de VVD Utrechtse Heuvelrug mee naar de raadszaal.

U bent van harte welkom om deze avond bij te wonen. Uw inbreng wordt zeer gewaardeerd.

VVD Utrechtse Heuvelrug

utrechtseheuvelrug.vvd.nl