VVD in het nieuws, genoeg om bij te lezen en te kijken!

Het lokale politieke seizoen is net weer begonnen en inmiddels gloren de landelijke verkiezingen aan de horizon. Daarbij was de VVD de afgelopen week volop in het nieuws en onderstaand een korte opsomming van een aantal interessante linkje om te lezen en te bekijken! Daarná een reminder voor de ALV, mogelijk nóg interessanter als u invloed wilt hebben op het landelijke verkiezingsprogramma!

Allereerst een prachtig artikel in Trouw over Normen en Waarden:

In Elsevier vervolgens een mooie recensie over de H.J.Schoolezing mét een link naar de gehele tekst:

In Science Guide een artikel over de opening van het academisch jaar door Staatssecretaris Sander Dekker in Utrecht:

En natuurlijk onze MP in Zomergasten, bekijk het hier terug:

Plus een prachtige recensie ervan van Mark Koster in Quote:

En tot slot de reminders:

* 24 september is het weer tijd voor onze Herfstactie in de verschillende dorpen! Dus spreek onze (raads)leden gerust aan en vertel hen wat u dwars zit, waar u blij van wordt of gewoon wat u bezig houdt.

* 11 oktober is de ALV met de mogelijkheid om amendementen in te dienen op het conceptverkiezingsprogramma. Laat uw invloed gelden en schrijf mee!