Nieuwe Regionale Masterclass binnenkort. Aanmelden kan tot 9 maart!

Geacht VVD-lid binnen de VVD Regio Midden Nederland, Op 2 april aanstaande start een nieuwe Regionale Masterclass, de eerste van de nieuwe Regio Midden Nederland! Deze Masterclass is bedoeld om talent in de regio verder te ontwikkelen en te laten groeien binnen de VVD. Bent u actief als VVD‐lid, bestuurlijk of politiek, of heeft u serieuze plannen dit te worden, dan nodigen wij u van harte uit om u aan te melden voor deze Regionale Masterclass.

In de Regionale Masterclass nemen we u mee op reis door middel van een tiental bijeenkomsten waar we u, door training en praktijkervaring, wegwijs maken in de politiek: lokaal, regionaal en landelijk. Dit is niet geheel vrijblijvend: Elke deelnemer wordt geacht te voldoen aan speciale thuisopdrachten en aanwezig te zijn bij alle bijeenkomsten.  Deze bijeenkomsten vinden plaats op de volgende dagen:

• 2 april,
  • 30 april,
  • bezoek Landelijke ALV 21 mei,
  • 28 mei,
  • 6 juni bezoek Provinciale Staten,
  • 25 juni,
  • 3 september,
  • 1 oktober,
  • 15 oktober en
  • 29 oktober.

In de weken 24/25/26 staat een excursie naar Den Haag gepland, onder voorbehoud van sprekers en politici en Algemeen Secretariaat.

Om deel te nemen aan de Regionale Masterclass dient u minimaal de cursussen Debat I, Discussie I en Presentatie I (zie voetnoot) te hebben gevolgd. De kosten voor de Regionale Masterclass bedragen €350,=. Dit is inclusief koffie, thee en lunch tijdens de trainingsdagen.
Wanneer u wilt deelnemen aan de Masterclass dient u deze data alvast te noteren in uw agenda. Het definitieve programma ontvangt u op een later tijdstip.

U kunt zich tot 9 maart 2016, 20.00 uur aanmelden door uw motivatie en Curriculum Vitae te sturen naar Marieke Cannegieter, bestuurslid O&T Regio Midden Nederland: vvd.rmnl.otm@gmail.com. Na aanmelding zal uw inschrijving worden beoordeeld door de selectiecommissie. Wij berichten u uiterlijk 14 maart of u deel kunt nemen aan de Masterclass.

We zien uw aanmelding met belangstelling tegemoet,
Namens de Regio Midden Nederland,
Opleiding en Talentmanagement,
Marieke Cannegieter.

(voetnoot)
Indien u één of meer van deze trainingen nog niet heeft gevolgd, maar deze wel wilt gaan volgen, kunt u als lid binnen de Utrechtse Heuvelrug contact opnemen met ons bestuurslid Opleiding en Training, tevens voorzitter, Edward Lind via info@vvd-uh.nl Desgewenst kunt u zich dan voor een volgende Masterclass opgeven.