Edward Lind

Edward Lind woont sinds 2007 met Janneke en dochter Emma (2009)  in Driebergen-Rijsenburg. Geboren in Almaar en van huisuit altijd betrokken geweest bij de politiek. Zowel lokaal (Zijn vader had eigen politieke partij) als landelijk. In Rotterdam volgde hij de Algemeen Economische studierichting en is in 1997 gaan werken bij Robeco. In 2005 heeft hij de overstap gemaakt naar een consultancy bureau. Eind 2005 is Edward als Consultant gaan werken bij T-Mobile en heeft hij zich vanaf 2007 bezig gehouden met de overname en integratie van Orange Nederland in T-Mobile Nederland. Sinds begin 2010 is hij zelfstandig ondernemer en adviseert hij bedrijven hoe om te gaan met (commercieel) klantcontact. Edward is gewend leiding te geven aan professionals. Edward wil graag een actieve invulling geven aan zijn VVD-lidmaatschap en wil zijn ervaring aanwenden om de VVD Utrechtse heuvelrug te versterken.