Bezoek IVA & TMO

TMO Bussiness School

Mies Beljaars en Tim Rooijakkers kandidaat raadslid en huidig raadslid voor de VVD bezochten de TMO in Doorn. Er was een zeer leuk gesprek aldaar met Arianne Goris , manager marketing communicatie en onderwijs ondersteuning. We hebben o.a. gesproken over huisvesting voor de leerlingen, het economische belang van een instituut als dit in onze gemeente, de opleiding en de subsidie regelingen waarbij scholen als de TMO altijd buiten de boot vallen.

De relatie met de gemeente hebben we besproken en het onderwerp duurzaamheid. We kunnen terug kijken op een geslaagde bijeenkomst en fantastisch dat in onze gemeente de nieuwe top van de mode industrie wordt opgeleid. We zijn trots op zo’n mooi opleidingsinstituut als dit in onze gemeente hebben.

IVA Bussiness School

Daarnaast werden ook de VVD-kandidaten Robert Snitselaar (6), Sander van Gurp (17 en IVA-student) en Evert de Boer (raadslid) hartelijk ontvangen door alg. directeur Joan Janssens van IVA Bussiness School in Driebergen. Met automotive en nautische opleidingen op hbo en mbo niveau. Op de campus plaats voor maximaal 900 studenten. “Niet zomaar een school, maar de weg naar succes.” En een boeiende bijeenkomst!

Dank aan beide instituten voor jullie hartelijke ontvangst.