Politiek, juist voor vrouwen! Begin het jaar goed en kom naar de ladies night op 20 januari in het Cultuurhuis!

Op 20 januari organiseren de VVD, GL/PvdA en D66 een avond voor vrouwen, mannen ook welkom! We hopen u te inspireren en aan het denken te zetten over de betrokkenheid van vrouwen in het maatschappelijk debat. Wij willen natuurlijk dat er heel veel VVD-dames op de 20e meedoen. Niet alleen is politiek te belangrijk om alleen aan mannen over te laten, het is ook belangrijk om het niet alleen aan de andere partijen over te laten. Mogen wij rekenen op een overweldigende belangstelling van onze leden voor deze avond? Graag aanmelden bij Franca Kerstens via fdmkerstens@gmail.com. Zie onderstaand bericht voor meer informatie en houd de krant in de gaten. Het eerste artikel van oud-wethouder Elisabeth van Oostrum heeft u al in de krant kunnen lezen.

“DE POLITIEK IS TE BELANGRIJK OM ALLEEN AAN MANNEN OVER TE LATEN”, Els Borst

Bent u vrouw? Dan is dit bericht voor u bedoeld. Want wij missen uw mening en uw ervaring in de gemeentelijke politiek. En die hebben we hard nodig, want de maatschappij is in beweging. Daar merkt u wat van, iedere dag. Of u nu zorg nodig heeft, of voor iemand zorgt. Of u dagelijks naar uw werk rijdt of thuis zit. Of u winkelt in uw eigen buurt, of juist in de grotere kernen. Of u vindt dat er genoeg te doen is in de Heuvelrug, of juist te weinig. Zo zijn er veel onderwerpen te bedenken die u als inwoner raken.

U vindt er wat van, en dat willen wij graag van u horen.

Want alleen als u meepraat over de zaken die in onze gemeente spelen kan uw mening meetellen. Daarom organiseren wij een avond speciaal voor vrouwen. Mannen mogen ook komen, wij sluiten niemand uit. Maar het zijn vooral de vrouwen die wij aan het woord willen laten en willen oproepen om mee te doen met de politiek.

Wij vinden u belangrijk. Dat vindt u toch ook? Schrijf daarom alvast iets in uw agenda, 20 januari 2017. In de avond. Dan rekenen wij op u in het Cultuurhuis te Doorn. Want uw mening telt voor ons. Houd de krant in de gaten. Want wij komen hierop terug!

En voor nu, alvast fijne feestdagen!

Jolanda Gerritsen, bestuurslid GL/PvdA

Marian van Driel, bestuurslid D66

Franca Kerstens, raadslid VVD

Carli Aulich , Water Natuurlijk